Délka letu kvadrokoptéry F450 po výměně motorů a vrtulí

| Igor Vlahovič

Dne 15.7.2015 jsem se rozhodl otestovat délku letu s mojí F450 kvadrokoptérou a to poté, co na ní mám nové motory. K opravě modelu se ještě vrátím v jiném příspěvku.

Kvadrokoptéra DJI F450 | Zdroj: droncentrum

Kvadrokoptéra DJI F450 | Zdroj: droncentrum

S původními motory 1400kV jsem létal cca 17 minut, zde jsem očekával poněkud delší dobu letu. Nyní mám na modelu tuto elektroniku:

Řídící deska: KK 2.0
Motory: DJI 2312 960kV
Regulátory: Simon K 30A
Akumulátor: LiPo 3S Turnigy 5000 mAh (reálná kapacita je nyní cca 4500 mAh)

Vrtule mám DJI Phantom 9443 samoutahovací. Takže ve finále mám slabší motory a menší vrtule. Kvadrokoptéra je tak méně výkonná, ale o to klidnější a pohodlnější let nabízí.

Létal jsem v podvečer za bezvětří. Teplota byla cca 23 °C. Akumulátor měl před letem reálnou kapacitu 4550 mAh. Model váží i s akumulátorem 1100 g.

Létal jsem pouze rekreačně, s minimálními výchylkami a bez sportovního režimu. Po celou dobu se jednalo o pohodový let. Model je nyní tak vyladěný, že v bezvětří i na manuální mód (se zapnutou gyro stabilizací) drží chvíli polohu i výšku.

Nakonec jsem se dostal přes 20 minut letu.

Doba letu kvadrokoptéry F450 po výměně motorů a vrtulí | Zdroj: droncentrum

Doba letu kvadrokoptéry F450 po výměně motorů a vrtulí | Zdroj: droncentrum

To považuji za vynikající výsledek. Oproti minulé konfiguraci jsem si polepšil skoro o 3 minuty, což považuji za slušný rozdíl.

Komentáře (0)Vstup do diskuse