Jak mi uletěl dron Phantom 2 – oprava

| Igor Vlahovič

Po havárii dronu Phantom 2 Vision +, jeho nalezení a dopravení domů ho bylo potřeba dát zase do pořádku. Po zjištění škod jsem objednal potřebné náhradní díly. Reklamaci jsem ani nezkoušel, bylo by to asi obtížné prokazovat. Druhý den po objednání jsem obdržel plastový trup Phantom 2, jeden regulátor Phantom 2 verze 2 a dva nové motory.

Celý postup opravy nejlépe popisuje video níže. Mimo jiné můžete vidět, z čeho se Phantom skládá uvnitř v plastovém těle.

 

 

První let po opravě kvadrokoptéry

Ten úplně první se uskutečnil přímo v malé pracovně Antonína v ATTI režimu. Tedy bez podpory GPS. Po kalibraci kompasu jsem poprvé vzlétl a stroj se zdál být stabilní. Další let pak proběhl v garáži. Zde bylo místa více. Nakonec jsme krátce prolétli stroj venku na poli. Sice padal lehce sníh s vodou, ale tento stroj už toho zažil poměrně dost a trochu vlhkosti mu nemohlo uškodit. Zde jsme otestovali stabilitu, FAIL SAFE a funkce inteligentního ovládání COURSE LOCK a HOME LOCK.

Shodli jsme se, že stroj je nyní připraven na sérii testů. Já jsem na začátku nevěřil, že se model vůbec najde, dnes po více jak 14 dnech jsem opět ve vzduchu.

Děkuji tímto Antonínovi za jeho velkou pomoc při organizaci pátracích akcí a za pomoc při demontáži a montáži modelu. A všem ostatním za podporu při pátrání.

Seznam všech článků série:

Jak mi uletěl dron Phantom 2 – příběh z Moravy
Jak mi uletěl dron Phantom 2 – pátrací akce
Jak mi uletěl dron Phantom 2 – způsobené škody
Jak mi uletěl dron Phantom 2 – oprava

Komentáře (0)Vstup do diskuse