Příběhy DJI 31. díl - Natáčení luxusu
“Natáčel jsem koncert pod širým nebem v Santa Monica Pier. Jmenoval se Twilight Concert Series. Hrál tam Jimmy Cliff a já byl najat městem Santa Monica, abych zde jeho představení natočil ze vzduchu. Musím přiznat, že to bylo ještě před tím, než byl pro kvadrokoptéru DJI Phantom vůbec gimbal.
Když jsem v tu noc letěl, lidé si mysleli, že letí nějaké UFO. Nikdo nevěděl, o co se jedná, tenkrát nebyly drony využívány tolik, co dnes. Na konci noci byly moje kapsy plné vizitek. Lidé chtěli, abych i jim natočil nějaké záběry ze vzduchu.
Start mé kariéry
Pomalu jsem kontaktoval emaily z vizitek a narazil jsem na fotografa nemovitostí. Ten odpověděl velmi rychle a řekl, že mě potřebuje a to co nejdříve! Že prý je v Beverly Hills nějaká nemovitost za 25 milionu dolarů a chce pro své klienty udělat nějaké ohromující fotky ze vzduchu. Souhlasil jsem tedy s nízkým platem, ale na oplátku jsem chtěl, abych si mohl natočit video tohoto úžasného panského sídla. Nyní bylo možné získat stejné fotografie jako z helikoptéry, jejíž pronájem se pohyboval v řádech tisíců dolarů. Potom jsem začal i natáčet, nahrál jsem video na Vimeo a můj telefon začal o pět minut později zvonit: “Nazdar, jsem majitel toho domu, potřebuji s Vámi ihned mluvit.” Myslel jsem si, že jsem v problémech, protože jsem s Phantomem letěl nad jeho domem, ale mýlil jsem se.
První velký projekt
Následujícího dne jsem přišel do kanceláře majitele domu. Na zdích viselo asi 6 interpretací domů v řádech 25 – 180 milionů dolarů. Ukázal na jednu a řekl, že už to není pouhá interpretace, ale že bude tato nemovitost prodejná za dva týdny. Potřeboval video, jaké nikdo před ním neměl. Popadl jsem svého věrného Phantoma a Canon 5D a začal jsem natáčet onu nemovitost, v tu dobu už jménem firmy Tri-Blend Media. Najal jsem modelky a také nějaká auta, aby byl dotvořen skvělý dojem. Ve videu se také objevují záběry přímo z bazénu. Použil jsem svého Phantoma jako moderní stabilizaci Ronin a prolétával jsem domem. Díky gimbalu byly záběry velmi stabilní.
Dostavení úspěchu
O dva roky později se z Tri-Blend Médií stává jedna z nejúspěšnějších video produkčních společností, která se zabývá natáčením nemovitostí. Natočili jsme další “interpretaci”, která byla vyčíslena na 85 milionů dolarů a prodali jsme ji muži jménem Marcus Perssons (Minecraft) za 70 milionů dolarů.
Video se objevilo na latimes.com, forbes.com, yahoo.com, TMZ a dalších asi 250 webových stránkách po celém světě. Jsme na zhruba 3,5 milionech zhlédnutí a i po prodeji získáváme další tisíc zhlédnutí denně. Nyní natáčím se dvěma kvadrokoptérami DJI Phantom, Inspire 1, S800 Evo, a stabilizací Ronin. Má videa můžete vidět na www.triblendmedia.com.
Za svůj úspěch vděčím DJI. Nikdy bych jej bez jejich produktů nedosáhl.
Tri-Blend Media”
Sestřih těch nejlepších záběrů můžete vidět na následujícím videu:
Zdroj: dji.com