Při provozu kvadrokoptér Phantom F310, 315, 320 Vision + se může stát, že vám náhle vypadne obraz na vašem telefonu/tabletu. Pokud se tak stane, uvidíte nápis Phantom Connection Broken. Zde je pak možnost restartovat model včetně Wi-Fi extenderu. Vysílač není nutný restartovat. Většinou tento úkon pomůže…

Menu aplikace DJI Vision | Zdroj: droncentrum
Opětovné spárování kamery a Wi-Fi extenderu
Pokud však postup výše nefunguje, je možné opětovně spárovat kameru s Wi-Fi extenderem. Jak na to? Zde je postup:
- Zapněte následující zařízení: vysílač, model, Wi-Fi extender, Wi-Fi na telefonu/tabletu a aplikaci DJI Vision. Počkejte na naběhnutí systému.
- Tenkým předmětem zmáčkněte resetovací tlačítko na extenderu.
- Počkejte na dokončení restartu zařízení.
- V aplikaci jděte do nastavení: Settings -> Binding (viz levý obrázek níže).
- Zvolte možnost Binding a použijte QR kód ke skenu (viz pravý obrázek níže). Kód najdete na krabici od Phantoma, na spodní části modelu pod baterií nebo přímo na Wi-Fi zesilovači v modelu (po otevření krytu).
- Pokud proběhlo párování úspěšně, ukáže se vám nápis Binding Sucesfull. Potvrďte volbou nahoře vpravo
- Nyní se restartuje Wi-Fi extender a vy musíte počkat na opětovné spuštění Wi-Fi sítě.
- Jakmile síť naběhne a vidíte ji v seznamu, zvolte ji a připojte se na ni.
- Jděte do volby Camera a měl by vám naskočit obraz.
Přejmenování SSID sítě
Po spárování kamery a Wi-Fi extenderu můžete přejmenovat i SSID sítě. Tento úkon je také poměrně jednoduchý.

Přejmenování SSID | Zdroj: droncentrum
- Jděte do Settings/Rename SSID.
- Opište posledních 6 znaků z MAC adresy Wi-Fi extenderu (najdete ji na štítku krabičky).
- Potvrďte šestimístný kód.
- Pokud proběhne vše ok, budete o tom informováni.
- Opět proběhne restart zařízení a posléze již vidíte přejmenovanou síť v seznamu.