U dronu Phantom 3 Standard se může stát, že se ztratí Wi-Fi spojení a síť není viditelná v seznamu připojení. V tomto případě je nutné provést reset Wi-Fi opakovače ve vysílači. Ten je nyní součástí vysílače.

Kvadrokoptéra DJI Phantom 3 Standard | Zdroj: Droncentrum
Pokud je potřeba, můžeme přejmenovat Wi-Fi Phantoma a nastavit nové heslo. To je továrně nastaveno na 12341234.
Reset Wi-Fi
Zde postupujeme následujícím způsobem:
- při zapnutém vysílači a dronu posuneme kolečko do horní polohy (podržíme) a několikrát za sebou přepneme přepínač do krajních poloh
- rozbliká se dioda na vysílači (červená/zelená) a tím se resetuje Wi-Fi ve vysílači
- poté vypneme vysílač
- po opětovném zapnutí bude chvíli trvat, než se vysílač s dronem spojí
- potom jdeme do nastavení Wi-Fi vašeho telefonu/tabletu, najdeme Wi-Fi Phantom a připojíme se
- spustíme aplikaci DJI GO a postupujeme zaběhlým způsobem
Přejmenování Wi-Fi a změna hesla
Přejmenování a změnu hesla je kdykoliv možné provést pomocí aplikace DJI GO:
- zapneme vysílač, dron a spustíme DJI GO
- jakmile jsme na hlavní obrazovce, jdeme do nastavení aplikace
- klikneme na ikonku Wi-Fi
- zde si můžeme jednak přejmenovat název sítě a taktéž změnit heslo
- poté dáme APPLY
- pak už zbývá pouze celý systém včetně dronu resetovat
- v nastavení Wi-Fi najdeme nově pojmenovanou Phantom síť, zadáme nové heslo a připojíme se
Video návod můžete zhlédnout níže.