Výpadek obrazu u Phantom 2 Vision – co s tím?

| Igor Vlahovič

Uživatelům DJI Phantom 2 Vision (+) se může stát, že jim vypadne obrazový přenos. A to buď v průběhu letu, nebo krátce po zapnutí. Výpadek může nastat také při nastartování motorů. Níže přinášíme pár možností, které problém většinou vyřeší.

Držák pro tablet pro DJI Phantom

Výpadek videa na DJI Phantom Vision – ilustrační foto. Zdroj: Droncentrum

Pokud se však ani jeden z následujících způsobů neosvědčí a obraz stále není v pořádku, může se jednat o závadu na WiFi zesilovači, který se nachází v kvadrokoptéře.

1. Restart systému

Někdy jednoduše pomůže pouze restart komplet modelu a WiFi převaděče. Tedy pokud se vám náhle ztratí obraz, ale nevidíte hlášení Phantom Connection Broken, pak zkuste vypnout a znova zapnout model samotný včetně vysílače a WiFi převaděče (krabička na rukojeti vysílače). Po vypnutí nejprve zapněte vysílač, následně WiFi převaděč a pak model. Po naběhnutí systému se vám obnoví video náhled.

2. Restart WiFi převaděče

Někdy stačí pouze restartovat váš WiFi převaděč, což je ta bílá krabička uchycená na vašem držáku na vysílači. Stačí vzít tenký předmět a dlouze podržet resetovací tlačítko. Pak se provede zapnutí a vypnutí modelu a spojení by mohlo být navázáno.

3. Nové spárování kamery a WiFi zesilovače.

Někdy pomůže opětovné spárování těchto dvou komponent. K tomu slouží aplikace DJI Vision ve vašem telefonu / tabletu a QR kód, který najdete buď na originál krabici, na spodní části modelu nebo přímo na WiFi zesilovači uvnitř modelu. Postup je následující:

a) zapnete vysílač, WiFi převaděč, model
b) spustíte aplikaci DJI Vision ve vašem mobilním telefonu / tabletu
c) resetujete WiFi převaděč
c) v aplikaci jdete touto cestou: SETTINGS – BINDING
d) po připojení k resetované WiFi síti aktivujete nabídku BINDING
e) z krabice či jiného místa použijete QR kód k načtení kódu kamery
f) načte se vám MAC adresa zařízení
g) potvrdíte volbou nahoře vpravo
h) potom restartujete kompletně model včetně RC soupravy a WiFi převaděče
i) pak opět vše zapnete
j) počkáte na zobrazení WiFi Phantoma
k) po spojení jdete do CAMERA a obraz by měl naskočit

4. Kontrola aktualizací aplikace DJI Vision, android verze

V jednu dobu tento problém nastal, když nebyly správně nastavené aktualizace. Já osobně mám nejnovější verzi APP aplikace, verzi Android 4.2.2 a i s nejnovějším firmware kamery mi vše funguje. Ale i zde může být problém.

Pokud ani jeden z výše uvedených postupů nepomáhá, a dokonce se po restartu WiFi převaděče nezobrazí WiFi síť Phantom, pak se s velkou pravděpodobností jedná o závadu WiFi zesilovače, který je v modelu.

Komentáře (0)Vstup do diskuse